donderdag 11 juli 2013

Dag 14 Relaxen, Premium outlets, Fun spot, Cheescake Fac., bioscoop.


De wekker gaat redelijk op tijd want de 2e auto moet natuurlijk voor 9 uur teruggebracht worden anders betaal je een dag extra. Femmy en Martijn gaan dat doen terwijl ik met de weblog verder ga en ik kleed de kinderen aan. Femmy en Martijn hebben ook boodschappen gedaan en het ontbijt smaakt weer goed. We relaxen dan wat in de villa. We kijken wat tv, slapen wat en we zwemmen wat.
Rond een uur of 12 is het tijd om wat te doen. We gaan weer eens shoppen. Deze keer in de Premium outlets zuid. In de parkeergarage is altijd plek. Onze eerst stop is bij de Levis store. Ik koop er 2 broeken en Martijn 2 broeken en 2 shirts. The Nike Factory store is stop 2. Ik koop er bescheiden 1 t-shirt maar Martijn is door het dolle heen! 2 Paar schoenen, 2 t-shirts, 3 korte broeken en 6 paar sokken worden uit de schappen getrokken. In nog geen half uur tijd heeft ie voor een kleine 550 Dollar spullen buitgemaakt!
Dan heb je wel een flesje cola verdiend. Wat is het toch weer druk in de foodcourt. Veel te klein voor deze mall. Het is echt knokken om een tafeltje. We nemen allemaal wat drinken en ik haal wat Japans. De kinderen eten een ijsje. Na deze pauze loop ik en Martijn naar van Heusen en ik koop daar een zwart en een lichtblauw shirt. Ik ben helemaal voorzien qua shoppen deze vakantie. Femmy kijkt nog wat in diverse kinderwinkels(Hartstrings,Oshkosh'bgosh en Carters) maar vind niets. Femmy heeft zelf ook niets gekocht maar ze gaat nog wel ergens een ochtendje alleen shoppen.

Onze buit van vandaag. Het blinkt zelfs!


Na dit bezoek aan dit winkelwalhalla verkassen we naar Fun Spot America want we hebben nog wat bonnetjes over van laatst toen we weg geregend waren. We kopen nog wat extra en dan gaan we in de achtbaan met de voeten los die Savannah helemaal geweldig vind!



Een filmpje er van;)




En dan begint het weer te plensen. We schuilen met wat drinken maar gelukkig is het na een kwartier weer droog en de zon komt weer door. Timber wil heel graag in de kinderachtbaan. Verder doen T en S nog wat andere kinderdingen. Ook winnen ze een knuffeltje met ballonwerpen. Tenslotte gaan ze in de draaimolen. Martijn en ik sluiten af met een ritje in de houten achtbaan. Wat is ie toch goed zeg!
Aangezien we vlakbij de Mall at Millenia zitten kiezen we voor avondeten voor The Cheesecakefactory. Daar willen we graag  nog een keer eten want vorig jaar in Miami was dat een succes. Wat een kaart weer zeg, je weet gewoon niet wat je moet kiezen!


Overigens hebben we de auto valet laten parkeren, lekker makkelijk. Ik kies voor de tuna tempura, Femmy voor de zalm, Martijn voor de tuna carpaccio en de sirloin en de kinderen voor pizza en hamburgers. Dit restaurant is echt 1 van de lekkerste waar ik in Amerika gegeten heb. Helaas maar 1 vestiging in Orlando en best ver weg.


Mooie zonsondergang bij thuiskomst.


Martijn en ik rijden dan nog naar de bioscoop(bij Universal)voor de premiere van Pacific Rim. Hij is in 3 d met IMAX. Fijne leren stoelen die kunnen bewegen. Wat een fantastische ervaring!




10 opmerkingen:

  1. Dat was weer een superleuke dag waarin jullie veel gedaan hebben zeg.
    The Cheesecake factory is echt goed, heh en inderdaad de keuze op de menukaart is enorm.
    Veel plezier in Legoland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk relaxed dagje! CCF is heerlijk, ik heb ooit in SF op de bovenste verdieping van Macy's bij een gegeten en in Las Vegas in de Forum shops, super!
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die in SF hadden we ook op de planning voor lunch maar kozen toch voor een ouderwetse mel's diner;)

      Verwijderen
  3. Cheesecake, rijden wij ook graag voor om! Jullie genieten volop. Have fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben nog nooit gegeten bij de CCF, dat moeten we denk ik toch echt ook een keer doen. Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die foodcourt ook maar triest bij de Premium Outlets, volgens mij moet die een stuk mooier en groter kunnen. Daar hebben ze zich flink op verkeken. En ja, de Cheesecake Factory, wat eten wij daar graag. Zo lekker en zoveel keuze !!! Volgens mij zouden er makkelijk meer hier kunnen zitten in Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze hadden denk ik niet op de grote populariteit van de outletmall gerekend. Echt druk de laatste jaren. die parkeergarage is volgens mij ook nog niet zo oud. Ze zijn wel een nieuw gedeelte mall aan het bijbouwen aan de overkant vlakbij de Outback. Gaat open in Oktober staat er.

      Er zat vroeger een cheesecake bij Downtown Disney maar die is helaas weg. nu is er nog 1 en dat is die bij de Millenia mall.

      Verwijderen