donderdag 4 juli 2013

Dag 6 03/07 Reunion,Florida mall en Fun Spot America.

Weer vroeg wakker vandaag. Dan maar weer aan het verslag werken. Eerst even nog wat foto's van de villa.




Femmy bied vrijwillig aan om boodschappen te doen voor het ontbijt. Dan rest ons niets anders dan ons er bij neer te leggen. Nou ja we kunnen ook gaan zwemmen. Het gewone water is lekker warm en het bubbelbad is zelfs op bubbelbadtemperatuur  Hebben we dus toch zwembadverwarming terwijl we er niet voor betaald hebben.
 .

 Als ze dan terug is maakt ze lekker  ontbijt klaar met o.a. eieren,aardbeien en brood.
Na het ontbijt gaat ze even relaxen terwijl ik met de kinderen even de wijk ga verkennen.

 We zien echt kastelen van huizen en eentje zelfs half afgebrand. We komen bij een speeltuintje uit waar we even uitstappen. Ook lopen we even het hoofdgebouw binnen. Als we dan weer terug zijn gaan we eigenlijk meteen weer op pad.






 Op naar de Florida mall. We zijn er zo en parkeren bij JC Penny. We kopen een kadootje voor Martijn zijn verjaardag. Ik koop nog een shirt van de Miami Heat bij Champs en Savannah kiest mooie schoenen uit.

Het is inmiddels alweer lunchtijd. We begeven ons dus naar de foodcourt. Ik neem een hamburger bij 5 Guys en die smaakt echt goed zeg! Pas de 2e keer dat ik er kom. Femmy een soort shake en de kinderen alleen ijs. Ik neem er daarna ook 1 en waar anders dan van de Dairy Queen!




We lopen verder en komen bij Macy's uit. Traditioneel gaat Femmy daar naar binnen en blijven wij buiten in het speeltuitnje. Met lege handen komt ze weer naar buiten, hoe is dat nu mogelijk? Dan maar naar Sears. Daar kopen we 2 jurkjes voor Savannah en Fleur die samen hun verjaardag vieren na de vakantie. Femmy krijgt ook nog eens korting. De laatste stop die we doen is bij Perfumania waar we allebei een luchtje kopen. Met 50% korting! We zijn goed bezig! Nou ja goed? Op weg naar de auto ga ik door een stoeprand door mijn enkel en daar was het bijna gedaan met de pret maar gelukkig valt het mee,pfuuuuu.

We rijden naar Toys R'us/Baby R' us, de gigantische speelgoed winkel. De kinderen slaan daar hun laatste zakgeld stuk.  



We hebben inmiddels weer honger. Femmy mag kiezen en die kiest natuurlijk Japans, wat anders?;) We gaan naar Kobe vlakbij Universal Studio's. Deze locatie hebben we nog nooit gedaan. 




Ik heb niet extreem honger dus kies maar 1 gerecht, de sirloin. Maar goed daar komt natuurlijk nog een hoop bij zoals rijst, bami, aardappels , soep en salade. Ik heb de early bird special van 19 dollar. Femmy neemt hem ook en de kinderen delen een menu. Wat krijg je veel zeg, ik knap bijna;(
De avond is nog jong en we gaan eens een kijkje nemen in het vlakbij gelegen Fun spot America. Een parkje dat flink is uitgebreid. Gratis entree en je betaald los voor de attracties. Savannah gaat mee in de achtbaan waar je met je voeten los hangt, echt dapper. En ze wil zelfs mee in de houten White Lightning! Helaas is ze net te klein en ze is nog teleurgesteld ook! Ik ga wel en hij is gaaf, van dezelfde makers als Troy in Toverland en Joris in de Efteling.

Oei oei, donkere wolken pakken zich weer samen. We doen met zijn vieren de laatste kinderachtbaan zodat de bingo binnen is. We doen dan nog een paar dingen en gaan dan weer naar de auto. We hebben nog flink wat punten maar die maken we volgende week wel op.



 Snel naar huis en slapen maar. Maar eerst weer een toetje met een lekker blikje coors! Op het moment dat we gaan slapen staat Martijn al op Schiphol, tot morgen Martijn!

4 opmerkingen:

  1. Savannah heeft zeker mooi schoentjes.
    Volgens mij hoort daar een hele mooie prinsessenjurk bij:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft een jurk gekregen voor haar verjaardagsfeest in Augustus;)

      Verwijderen
  2. Hé Reunion, daar hadden wij ook graag geboekt nu, maar lukte gewoon niet (alles vol, toen we vorige week wilden boeken). Had zelfs nog ergens offerte, toen ik dag erna wilde boeken, was het al verhuurd !! Prachtig daar ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat er geen plek was. Inderdaad een erg mooie plek!

    BeantwoordenVerwijderen