vrijdag 19 juli 2013

Dag 21+22 18/07+19/07 Fort Myers---->Dusseldorf---->Naar huis.

We hebben de wekker op 9 uur gezet. We hoeven pas om 12 uur uit te checken. Wij vliegen pas om 4 uur maar Martijn al om 2 uur dus we moeten wel redelijk op tijd op het vliegveld zijn. Martijn vliegt op Amsterdam omdat Dusseldorf voor hem te ver weg is. We hebben dus tijd genoeg en ik ga met de kinderen nog even zwemmen terwijl Femmy gaat douchen en nog een keer de koffers rangschikt.




Rond een uur of 11 checken we uit en rijden we naar de IHOP voor ons laatste eten hier. Ik ga voor de hamburger maar hij valt niet goed, eigen schuld dikke bult;) Ik had beter de kersen pannekoeken kunnen nemen van Femmy.



Het is maar een kwartiertje rijden naar het vliegveld. We wilden eingelijk nog even kijken in Bell Tower shops en bij Bealz outlet maar daar hebben we geen tijd meer voor. Geeft niet want volgens mij zijn onze koffers nu op het goede gewicht. We leveren de auto zonder problemen in en wandelen zo het vliegveld op. We checken allebei op een andere plaats in(wij Airberlin en Martijn bij Delta) en kunnen onze koffers meteen kwijt. Martijn gaat meteen naar Terminal C en we nemen dus afscheid.


Wij kijken nog wat rond en eten en drinken nog wat. Wat is het heerlijk rustig op het vliegveld. Bij de controle is gewoon niemand. Wat is dit toch een fijn vliegveld. Het begint weer te onweren en Martijn appt dat ie nog niet vertrokken is en volgens mij vertrekt een half uur te laat. Volgens mij geen probleem want hij heeft 4 uur overstap tijd in Minneapolis. Wij vertrekken wel op tijd en hebben weer de fijne plaatsten die we gereserveerd hebben;)


Ik val al meteen in slaap maar niet voor lang natuurlijk. De kinderen slapen ook meteen dus das fijn. Kunnen wij mooi film kijken. 1 Film vind ik meestal wel genoeg zo in de lucht zonder ondertiteling. Ik kijk Gangster Squad met o.a. Sean Penn. Echt een goede film was dit! Verder doen ik en Femmy nog even onze ogen dicht. Het eten is weer om te gruwelen, alleen die lucht al. De vlucht verloopt zonder problemen en rond 7 uur landen we in Duitsland.



We moeten nadat we uitgestapt zijn door een raar hokje die je helemaal controleerd ofzo.
De paspoortcontrole gaat snel en de koffers zijn er ook vlot. We wandelen zo naar buiten. Bij de Mac willen we wat eten maar we worden niet vrolijk van wat ze hebben. Eggs mc muffin enzo. De Nordsee krijgen we niet gevonden dus we eten wel iets bij een benzinepomp.


De terugweg is dus niet inbegrepen bij ons van der Vlak arrangement dus we nemen een taxi. Wat ons 16 Euro kost dus valt mee. Ik haal de auto en we laden alles in. Onderweg naar huis eten we nog een broodje en na een uur en een kwartier zijn we weer thuis(rond 10 uur). Martijn land rond 11 uur. Savannah's vriendinnetje Fleur komt langs en ze gaan meteen zwemmen. Verder ruimen we de koffers op en doen we het rustig aan.

Er komt nog een nabeschouwing;)

1 opmerking:

  1. Helaas zit het er weer op, maar wel een lekkere vakantie achter de rug. Bedankt voor het meelezen. Wij vliegen over 9 dagen ook vanaf Ft Myers, fijn te lezen dat het daar zo rustig is, maar eerst gaan wij nog naar het hotel waar jullie begonnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen