maandag 15 juli 2013

Dag 17 14/07 Aquatica

Al bijna 10.000 vieuws, mooi zo;)

Allereerst nog een filmpje van Jurassic Park van gisteren:



Vandaag staat er een zwempark op de planning. We gaan namelijk naar Aquatica. Ik had beloofd om ontbijt te halen dus dan doe ik dat maar;) Wel een beetje aan de late kant maar het is vakantie he. Ik ga weer naar de Publix en ik neem een keer een andere uitgang van het resort. Ik neem een keer broodjes met maanzaad en sesamzaad mee. Ook heb ik de opdracht meegekregen om appels en water mee te nemen. Elke keer maak ik dezelfde fout door het water(a 24 flesjes) op de band te zetten terwijl dat helemaal niet hoeft;) Rond een uur of 10 ben ik terug en ontbijten we.


De laatste keer dat ik donuts mee heb genomen;)

We zijn rond een uur of 12 in Aquatica en het is al flink warm. We lopen helemaal naar achteren om bij het kindergedeelte een plekje te zoeken. Er zijn nog genoeg bedjes in de schaduw. We gaan eerst maar eens de kinderen vermaken met wat kinderglijbanen, incl een bandenglijbaan. Daarna gaan we naar het grote waterspeelkasteel. Niet normaal hoe groot dit is!
We vervolgen onze weg naar de wildwaterbaan. Hier krijg je een reddingsvest aan en word je meegesleurd door de stroming. Daar kijg je wel honger van natuurlijk. Na het middageten gaan we een kijkje nemen in het golfslagbad en gaan we met zijn allen 2 keer van een banden glijbaan wat echt leuk is. Timber verliest wel een waterschoentje dus straks even naar lost&found toe.

We lopen verder naar de lazy river waar we 3 of 4 rondjes doen langs mooie aquaria. Als de rest dan terug gaat ga ik met Savje in de familieraft. Timber mag hier helaas nog niet in. Tenslotte blijven we nog een tijdje in het kindergedeelte hangen. We hebben een leuke middag gehad en gelukkig niet verbrand want heb mijn t-shirt aangehouden. Liever een melkfles dan een kreeft hahaha.

De foto's staan niet op volgorde van wat we gedaan hebben.


















Ook nog een fimpje:


We willen weer Japans gaan eten en gaan naar Oishi vlakbij Seaworld. Die kennen we nog van een paar jaar geleden. En ze gebruiken hier knoflook! Jammer dat er geen plek is aan de baktafel dus we gaan aan een gewone tafel zitten. We nemen weer allemaal biefstuk met Sint Jacobschelp en natuurlijk alles wat je er bij krijgt. We nemen geen toetje want dat doen we later wel. Thuis aangekomen rijd ik weer naar de Publix voor wat boodschappen en naar de Mac voor milkshakes. Het avondje eindigt weer rustig.

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat kindergedeelte bij Aquatica, dat was weer een top dag!
    Veel plezier vandaag, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos en niet zo gek druk, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aquatica is erg leuk en aan de foto's te zien hebben jullie het er naar je zin gehad. Wij vonden het daar ook super leuk en zijn zelfs twee keer geweest, vooral die lazy river is super relaxed.

    Leuke foto van die Donuts! Veel plezier nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha donuts! schattig!
    Ziet er erg rustig uit in Aquatica, das wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen