maandag 1 juli 2013

Dag 3 30/6 Bonita Springs/Ft.Myers, Target, Children's museum+Zoomers amus.park.

Zoals verwacht vroeg wakker. Om 04:16 keek ik voor het eerst op de klok. Das vroeg vooral omdat ik gisteren nog lang wakker ben gebleven. Ik blijf wel gewoon liggen en rond 5 uur val ik weer in slaap en ik slaap dan tot 6 uur. Timber en Femmy worden dan ook wakker en Savannah slaapt gewoon door alles heen. Femmy is goed bezig want ze is naar beneden gegaan om een uurtje te sporten. Als Savannah dan rond 7 uur wakker word kleed ik de kinderen aan en komt Femmy met wat croisantjes terug op de kamer. We rommelen dan wat op de kamer tot een uur of half 9 en dan op pad. We gaan allereerst naar de Target om want dingen in te slaan. We zijn bijna de enige want de winkel ging pas om 9 uur open. Wat een verschrikkelijk grote winkel weer;)



We gaan meteen naar het supermarkt gedeelte en slaan wat drinken en fruit in. We kijken ook even in het warenhuis gedeelte en ik zie daar flink wat sportkleding hangen van een aantal sportclubs uit Florida. Allemaal in de uitverkoop omdat het oude collectie is. Dat maakt mij natuurlijk niet uit. Ik hou me in en gooi 1 t-shirt van de Marlins in mijn karretje en een shirt van de Miami Heat voor Timber.


Savannah en Timber kiezen allebei nog wat speelgoed uit wat ze kopen van wat zakgeld van Martijn(vorig jaar al gekregen) en van opa en oma.  Een Barbie en een puzzel van Dora. Afrekenen en wegwezen want we hebben inmiddels honger. We kiezen voor de IHOP want daar kwamen we gisteren langs en het ontbijt is daar altijd goed. Wat ik gisteren trouwens vergeten was te melden was dat we ook een gratis upgrade van de auto gekregen hebben, We hebben nu een luxury minivan ipv een gewone. Incl. achteruit camera en tv schermpje achterin!

Nog even een goede foto van de auto.



Terug naar IHOP dan. Ik neem de Belgian waffle platter met bacon en ei. Femmy en Timber nemen iets met een pannenkoek en Savannah eet alleen wat scrammbled eggs.




Na de IHOP rijden we naar het Children's museum in Naples. We wilden eerste de Naples zoo doen maar kiezen toch voor het museum. We zijn te vroeg want het gaat pas om 11 uur open.


Er is hier van alles te doen voor kinderen. Enkele foto's nu.








Er word met blokken gespeeld, geverfd, gevist, gedoolhofd, geklommen, gewinkeld, en er word gekookt. Er is een leuk thema met jaargetijden met een ijskoude iglo, vallende bladeren en (nep)vogels die je eten moet geven.

Een kort filmpje van het vissen!



Als we dan wat willen lunchen zien we dat er alleen maar gezonde spullen te koop zijn. Nou hoeft het niet altijd vet te zijn natuurlijk maar een bordje met ''we abondon sugar!'' is natuurlijk lichtelijk overdreven! Ik wil wel een Ceasar Salad maar die is helaas uitverkocht. Ik laat het dan maar bij een blikje die eigenlijk na 1 slok al weg word gekiept. Niet de beste 1 dollar 6 die ik ooit gespendeerd heb;)

We doen nog wat dingen zoals buiten met water spelen.






Als er dan een licht regenbuitje overkomt gaan we naar binnen. We gaan maar meteen naar de auto. Het museum was echt leuk en zoiets zouden ze in Nederland ook moeten hebben!
De dag is nog jong dus we besluiten om naar het Zoomers amusement park te rijden. Er zijn 2 van deze kleine parkjes hier in de buurt maar helaas is er 1 een paar weken geleden gesloten en verkocht.
Na een half uur zijn we er. Het is gratis entree en je betaald alleen voor de attracties. Het is niet heel groot. Een soort spellenhal met een kartbaan, minigolfbaan en wat attracties waaronder een achtbaan! En dat word nummer 245 voor mij en nummer 46 voor Savannah!













We beginnen honger te krijgen want we hebben nauwelijks iets gehad vanmiddag. We hebben zin in een biefstuk dus het word de Outback steakhouse vlakbij ons hotel. Lekker rustig en we kunnen we meteen aan tafel en er zitten nauwelijks mensen om ons heen. De Ahi Tuna word besteld en dan wel meteen de grote portie. Ik blijf het zeggen dat dit een van de lekkerste gerechten is die ik ooit geproefd heb! Ik neem dan verder een sirloin(9oz) met grilled shrimp, Femmy een Outback special, Savannah een hamburger en Timber een tosti. Het smaakt allemaal weer heel goed en na een ijsje voor Femmy en mini milkshake voor mij zitten we zo goed als vol!


Als we dan terug bij het hotel zijn breekt het noodweer uit. Ik zet als een echt heer Femmy en de rest af bij de ingang en parkeer de auto dan. Het blijft de rest van de avond onophoudelijk plensen maar dat geeft niet want we zijn toch binnen. De kinderen gaan in bad, ik in de douche en ik neem een afzakkertje! Halverwege het verslag(rond 22 uur) kan ik mijn ogen niet meer open houden en dus maak ik het verslag morgenvroeg wel verder af!

Tot morgen!




9 opmerkingen:

  1. Dat kindermuseum ziet er echt leuk uit joh!
    En die Ahi Tuna....mmmmm water loopt me in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Ahi tuna moet je een keer geprobeerd hebben;) Het museum was idd leuk.

      Verwijderen
  2. Zo even lekker bijgelezen. Wat een lekkere vlucht en wat een grote entertainment schermen, dan is het bij United maar behelpen. Wat hebben de kids het goed gedaan en het zijn ook plaatjes met die glunderende koppies. Leuk die honden! Geniet van het heerlijke Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de vlucht was super! En de kinderen hebben het goed;)

      Verwijderen
  3. Leuk dat jullie weer andere dingen dan anderen. Ik had dit nog niet eerder gezien. Het is ook teveel om in 1 vakantie te proppen. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo'n dag, en idd op plekken die je normaal niet zo vaak ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die Children Museums kwamen wij ook zo graag toen de kids wat kleiner waren; prachtig, leuk en leerzaam tegelijk ! En gisteren ook weer de Ahi Tuna op, zo verschrikkelijk lekker !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dit soort musea moeten ze ook in Nederland maken;) En die Tuna heb ik ook al 2 keer op;)

    BeantwoordenVerwijderen